loading...
فال دانلود
فال دانلود بازدید : 39 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

فروردین:

امروز احتمالا پیغام های در هم و نامفهومی در محل کار دریافت خواهید کرد که ممکن است کمی گیج کننده باشند. برای برطرف کردن این ابهام ها، زمان بگذارید. فضای مه آلودی که امروز با آن درگیر هستید در ارتباط های شما نیز وجود دارد. بهتر است همه کارها و وظایف خود را دوباره چک و با خود مرور کنید. سعی کنید تا حد امکان در دسترس باشید و با اطرافیان رفتار مناسبی داشته باشید.

 

 

اردیبهشت:

تا الان طوری خرج می کرده اید که گویا آینده ای وجود ندارد؟ دست از این کار بردارید زیرا از امروز تا ۵ ماه آینده با مسایل مالی مواجه خواهید بود که شاید چندان خوشایند نباشند. اگر برنامه ریزی اقتصادی ندارید، یا روش کاریتان طوری نیست که سوددهی داشته باشد، از همین امروز آن را تغییر دهید. با چشمان باز، همه فرصت های شغلی را بررسی کنید. خبر خوشحال کننده این است که فرصت های پولی زیادی در انتظار شماست. اما به این بستگی دارد که نگاهتان را تغییر دهید و خواسته های درونی خود را کشف کنید. با خودتان صادق باشید.

 

 

خرداد:

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

 

 

فال دانلود بازدید : 28 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

 

فال روز 17 خرداد 95,فال روزانه 17 خرداد 95,فال امروز 17 خرداد 95

از دانلود فال

فال روز 17 خرداد 95

فال روزانه 17 خرداد 95

فال امروز 17 خرداد 95 

 

فروردین:

تمام کارها و مشکلات مالی تان حل خواهد شد، کافی است اراده کنید. از همین امروز دست به کار شوید. شما برای رسیدن به استقلال با شجاعت تمام به سوی هدف تان پیش می روید و تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، شجاعت همراه با احتیاط است. امروز روز شانس شما است، آن را از دست ندهید. درست است که کار زیاد مانع از رسیدگی به ظاهرتان می شود اما نگران نباشید به زودی مسافرتی در پیش خواهید داشت و تمام خستگی هایتان را به در خواهید کرد، سپس با انرژی و زیبایی بیشتری به زندگی روزمره خود باز می گردید. اگر مجرد هستید، بهتر است امروز را به کار کردن بگذرانید و قرار ملاقات با دوستانه تان را به روز دیگری موکول کنید

 

 

اردیبهشت:

برای اینکه بتوانید برای آینده خود برنامه درستی ترتیب دهید، باید خواسته های خود را کشف کنید. باید بدانید چه می خواهید! و اینکه تا اکنون تا چه اندازه برای دل خود تلاش کرده اید؟ امروز بهتر است بیشتر فکر کنید. نه حرف بزنید. نه کاری را اجرایی کنید. البته ساکت هم باشید. حرف زدن برایتان می تواند دردسر درست کند. امروز مستعد شایعه درست کردن هستید. در جمع هایی که حاضر هستید، فقط شنونده باشید. البته همکار خوبی هم خواهید بود و نشان خواهید داد اصول کار گروهی را به خوبی می دانید

 

 

خرداد:

تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

 

 

 

 

فال دانلود بازدید : 137 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

طالع بینی ازدواج دختران مجرد از فال دانلود

فال بسیار جذاب و جالب دختران مجرد و دم بخت.شما متولد چه ماهی هستید ، آیا مجرد هستید و قصد ازدواج دارید فال ازدواج از آینده به شما خبر می دهد.

فروردین

 طالع بینی ازدواج, فال دختران دم بخت

 

امروز همه از این که به زودی ازدواج می کنی خوشحال هستند، چون از دست غرغرهایت راحت می شوند و از این به بعد شوهر بیچاره ات است که باید تو را تحمل کند.

اردیبهشت

 

 طالع بینی ازدواج, فال دختران دم بخت

 

کسی در این دنیا هست که هر لحظه به تو فکر می کند و بی تو زنده نیست و نفس نمی کشد و قلبش نمی زند و اگر با او تماس نگیری، به کما می رود.او به زودی به خواستگاریت میاید و تو را با اسب سفید به قصر خوشبختی ها می برد.

خرداد

 طالع بینی ازدواج, فال دختران دم بخت

 

امروز دوست مامانت بعد از سالها زنگ می زنه خونه شما و با مامانت حرف می زنه و تورو واسه پسرش خواستگاری می کنه . البته تا سه سال دیگه نمی تونید ازدواج کنید چون پسره زندانه و سه سال از حبسش مونده.

فال دانلود بازدید : 339 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

 

اشیاء ماه تولد شما

شخصیت و خصوصیات متولدین هر ماه

 

*فروردین*

کولمن :سرد وبی احساس

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

*اردیبهشت*

کفگیر :ساده و روراست

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

*خرداد*

آبکش:جذاب و ملوس

 

فال دانلود بازدید : 38 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

فروردین:

به تازگی دچار مشکلی شده اید که نمی‌توانید هیچ راه حلی را برای پاسخ این مسئله پیدا کنید افکار نادرست و اشتباه بسیاری را در سر می‌پرورانید، گاهی این افکارتان خطرناک می‌شود. اما به شما توصیه می‌کنیم با دلایل منطقی و عقلانی برای حل این مشکل پیش بروید نه با دلایل احساسی. زیرا دلایل و تصمیماتی که از روی احساسات گرفته شود در آینده شما را پشیمان خواهند کرد.

 

 اردیبهشت:

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

  

خرداد:

امروز انرژی زیادی دارید و می توانید در حوزه کاری خود خلاقیت های زیادی داشته باشید. حتی در زندگی شخصی یا فضای داخلی خانه نیز می توانید تغییراتی ایجاد کنید. اصلا امروز زمان تغییرات است. زمان ایجاد تفاوت. کارهایی کنید که تاکنون انجام نداده اید. یا روش کارهای خود را عوض کنید. یا مثلا در اتاق های خانه بچرخید و ببینید جای چه چیزهایی را می توانید تغییر دهید. کارهای دستی یا پروژه های هنری انجام دهید. امروز باید از خلاقیت و احساسات ناب خود استفاده کنید.

  

فال دانلود بازدید : 30 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

فال روز 16 خرداد 95,فال روزانه 16 خرداد 95,فال امروز 16 خرداد 95

 

فال روز 16 خرداد 95

فال روزانه 16 خرداد 95

فال امروز 16 خرداد 95

 

فروردین:

امروز احتمال دارد بلیط رایگان سینما یا کنسرت یا … دریافت کنید. آن را رد نکنید. خواسته های درونی خود را نادیده نگیرید. اگر مشغله فکری دارید، با کمی جابه جایی کارها شاید بتوانید از این دعوت استفاده کنید. از اینکه خلاقیت های ذهنی خود را بیان کنید یا آنها را در جایی ثبت کنید، دست برندارید. امروز اگر در روند عادی زندگی خود تغییر ایجاد کنید، موفق تر خواهید بود. از اینکه همه کارها را همان شکل قبل انجام دهید دست بردارید. تنبلی را هم به طور کامل کنار بگذارید. امروز خوب است ارتباط های خود را بهبود دهید.

 

 

اردیبهشت:

درست است که معمولا می توانید روی کارهایتان متمرکز شوید، اما امروز از آن روزهایی است که حال و حوصله آنهایی که پرحرفی و بدرفتاری می کنند را ندارید. اما بهتر است با آنها وارد بحث نشوید و اگر نمی توانید آنها را نادیده بگیرید تاییدی که نیاز دارند را به آنها بدهید و بهانه ای آورده و محیط را ترک کنید. اجازه ندهید این افراد روز شما را خراب کنند. امروز بد نیست قوانینی را که برای رابطه عاطفی خود تعیین کرده اید را از نظر بگذرانید. با خودتان فکر کنید که چه کارهایی را دوست دارید با شریک زندگی خود انجام دهید و چه کارهایی را دوست ندارید. اما در انجام این کار نیز سعی کنید جانب اعتدال را نگه داشته و به صورت منطقی عمل کنید.

 

 

خرداد:

اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.

 

 

درباره ما
فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی آینده (معمولاً آینده یک فرد) از راه روش‌های نهانی یا فراطبیعی است ک این سایت را به اسم فال دانلود نام گذاره کرده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 365
  • بازدید کلی : 9,170
  • کدهای اختصاصی