loading...
فال دانلود
فال دانلود بازدید : 73 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

پاسخنامه امتحان نهایی حسابان سوم ریاضی | یکشنبه 16 خرداد 95

کلید سوالات امتحان نهایی حسابان

دانلود پاسخنامه امتحان نهایی حسابان | 16 خرداد 95

برای دانلود تمام سوالات و پاسخنامه تشریحی امتحان نهایی سوم دبیرستان خرداد 95

کلیک کنید

جواب سوالات امتحان نهایی حسابان یکشنبه 16 خرداد 95

 

 

 

 

 

سوالات امتحان نهایی حسابان سوم دبیرستان خرداد 95 

 

 

 

فال دانلود بازدید : 94 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

زمان شروع برنامه ماه عسل در ماه رمضان 95

جزئیات و زمان شروع برنامه ماه عسل در ماه رمضان 95

آرش ظلی پور یکی از اعضای اصلی تیم تولید و برنامه ریز «ماه عسل» درباره جزئیات این برنامه گفت:  قسمت اول این برنامه دوشنبه 17 خرداد روی آنتن می رود و مانند سنوات سابق به مرور و پیگیری برخی سوژه‌های مهم سال گذشته اختصاص دارد و «ماه عسل95» به نوعی با این اتفاق به استقبال ماه مبارک رمضان می رود. 

 

 

 جزئیات و زمان شروع برنامه ماه عسل در ماه رمضان 95

وی  ادامه داد: گروه محتوایی تمام تلاششان را کردند تا برای امسال سوژه هایی را انتخاب کنند که جذاب تر باشد و قصد داریم رویکرد برنامه امسال را به سمت قصه محوری ببریم و تمرکزمان را بیشتر روی روایت سوژه‌ها بگذاریم. سال قبل «ماه عسل» بیشتر «موضوع محور» بود و با انتخاب موضوعاتی که برگرفته از اتفاقات مهم جامعه بود، میهمانان مرتبط را به برنامه دعوت می کردیم اما امسال رویکردمان با کمی تفاوت، فقط  و فقط در خصوص قصه آدم‌هاست. 

 

 

زمان شروع برنامه ماه عسل در ماه رمضان 95

فال دانلود بازدید : 39 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

فروردین:

امروز احتمالا پیغام های در هم و نامفهومی در محل کار دریافت خواهید کرد که ممکن است کمی گیج کننده باشند. برای برطرف کردن این ابهام ها، زمان بگذارید. فضای مه آلودی که امروز با آن درگیر هستید در ارتباط های شما نیز وجود دارد. بهتر است همه کارها و وظایف خود را دوباره چک و با خود مرور کنید. سعی کنید تا حد امکان در دسترس باشید و با اطرافیان رفتار مناسبی داشته باشید.

 

 

اردیبهشت:

تا الان طوری خرج می کرده اید که گویا آینده ای وجود ندارد؟ دست از این کار بردارید زیرا از امروز تا ۵ ماه آینده با مسایل مالی مواجه خواهید بود که شاید چندان خوشایند نباشند. اگر برنامه ریزی اقتصادی ندارید، یا روش کاریتان طوری نیست که سوددهی داشته باشد، از همین امروز آن را تغییر دهید. با چشمان باز، همه فرصت های شغلی را بررسی کنید. خبر خوشحال کننده این است که فرصت های پولی زیادی در انتظار شماست. اما به این بستگی دارد که نگاهتان را تغییر دهید و خواسته های درونی خود را کشف کنید. با خودتان صادق باشید.

 

 

خرداد:

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

 

 

فال دانلود بازدید : 32 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

ماجرای بازداشت بازیگر زن در پارتی کرج

ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شده و با ورود به این ویلا 29 دختر و پسر را دستگیر کردند. 

در یک پارتی شبانه، 12 دختر و 17 پسر در یکی از باغات استان البرز دستگیر شدند.


فال دانلود بازدید : 42 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدا و انتهای ماه عسل ۹۵ از مهدی یراحی و فرزاد فرزین

متن آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۵ احسان علیخانی شبکه ۳ ماه رمضان ، تیتراژ ماه عسل

آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۵ ، دانلود تیتراژ ماه عسل ۹۵ با لینک مستقیم ، متن آهنگ تیتراژ ماه عسل

آرشیو آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۴ و تیتراژ ابتدایی و انتهایی ماه عسل ۹۳


 

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۵ دو کیفیت (تیتراژ ابتدایی و انتهایی)

ماه عسل بی شک یکی از پربیننده ترین برنامه های مناسبتی رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران می باشد که مانند سال های گذشته امسال نیز در ماه رمضان هرماه شما مخاطبان گرامی می باشد.

ماه عسل یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه می‌باشد که از سال ۱۳۸۶ تا کنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی می‌باشد که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی جزر و مد در سالهای ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که ماه عسل از سال ۸۶ متولد شد. مهمان‌های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانسته‌اند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بوده‌اند و یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است. اکثر میهمان‌های ماه عسل در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شده‌اند.

در سال ۱۳۸۶ خواندن تیتراژ ماه عسل به عهده محسن یگانه بود، و در سال ۱۳۸۸ مهدی یراحی تیتراژ ماه عسل را خوانده است. ماه عسل ۱۳۹۰ را مهدی یغمایی اجرا کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. تیتراژ پایانی هم توسط مهدی یراحی اجرا شد. در سال ۱۳۹۱ موسیقی ماه عسل توسط بنیامین بهادری و تیتراژ پایانی آن نیز توسط حامد زمانی اجرا شد همچنین در سال ۱۳۹۲ فرزاد فرزین خوانندهٔ ابتدایی این برنامه بود و خوانندهٔ انتهایی آن نیز برعهدهٔ مهدی یراحی بود. در سال ۱۳۹۳ نیز مرتضی پاشایی خوانندهٔ ابتدایی و خواننده انتهایی باز هم بر عهدهٔ مهدی یراحی بود. در سال ۱۳۹۴ تیتراژ ابتدایی توسط امیرعلی بهادری و تیتراژ انتهایی توسط احسان خواجه امیری اجرا شد.

 

فال دانلود بازدید : 35 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

 

برچسب‌ها: , 

آرشیو سوالات امتحان نهایی زیست شناسی ۲ و آزمایشگاه

سال سوم

(رشته علوم تجربی )

از فال دانلود به راحت نمونه سوالات رو دریافت کنید

سوالات امتحانات هماهنگ کشوری درس زیست شناسی ۲ و آزمایشگاه سال سوم رشته علوم تجربی را از لینک های زیر دانلود نمایید:

 

فال دانلود بازدید : 40 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

نمونه سوالات امتحانات نهایی حسابان سال سوم ریاضی

آرشیو نمونه سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی حسابان

فال دانلود مرجع تمام نمونه سوالات امتحانی 

نمونه سوالات و پاسخنامه امتحانات نهایی حسابان را در ادامه مطلبدانلود نمایید.

 

 

فال دانلود بازدید : 35 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

پاسخنامه امتحان نهایی فلسفه و منطق | 16 خرداد 95 | سوم انسانی 

پاسخنامه و کلید سوالات فلسفه و منطق سوم انسانی امتحان نهایی یکشنبه 16 خرداد 95

جواب امتحان نهایی فلسفه و منطق سوم انسانی | 16 خرداد 95

دانلود پاسخنامه امتحان نهایی فلسفه و منطق شانزدهم خرداد نود و پنج

کلید سوالات امتحان نهایی فلسفه و منطق سوم دبیرستان خرداد 95

 سوالات و پاسخنامه تشریحی امتحان نهایی فلسفه و منطق را

 

از لینک زیر دانلود کنید

 

 

  امتحان نهایی فلسفه و منطق انسانی 16 خرداد 1395 با پاسخ 

 

پاسخنامه امتحان نهایی فلسفه و منطق | 16 خرداد 95 | سوم انسانی

 

 

فال دانلود بازدید : 32 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

برچسب ها کلید سوالات و پاسخنامه زیست شناسی 2 خرداد 95 , پاسخنامه زیست شناسی 2 امتحان نهایی 16 خرداد 95 , جواب امتحان نهایی زیست شناسی 2 خرداد 95 سوم تجربی , کلید سوالات زیست شناسی 2 خرداد 95 , سوالات زیست شناسی 2 امتحان نهایی 16 خرداد 95 با جواب , پاسخنامه تشریحی زیست شناسی 2 خرداد 95 , سوال امتحان نهایی زیست شناسی 2 سوم تجربی خرداد 95 با پاسخ , دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی زیست شناسی 2 نهایی سوم تجربی , دانلود پاسخنامه زیست شناسی 2 و آزمایشگاه خرداد 95 , امتحان نهایی زیست شناسی 2 یکشنبه 16 خرداد 95 , زیست شناسی 2 و آزمایشگاه , سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی خرداد 95 ,

دانلود کلید سوالات و پاسخنامه تشریحی زیست شناسی سوم تجربی  امتحان نهایی 16 خرداد 95 

پاسخنامه و کلید امتحان نهایی زیست شناسی 2 خرداد 95 | 16 خرداد 95

از فال دانلود رایگان تمام پاسخنامه رو دریافت کنید

دانلود پاسخنامه و کلید سوالات امتحان نهایی زیست شناسی 2 و آزمایشگاه سوم دبیرستان

دانلود پاسخنامه امتحان نهایی زیست شناسی 2 سوم تجربی خرداد 95

جواب سوالات امتحان نهایی زیست شناسی 2 یکشنبه 16 خرداد 95

سوالات امتحان نهایی ریست شناسی 2 سوم دبیرستان خرداد 95 با پاسخ

 سوالات و پاسخنامه تشریحی امتحان نهایی زیست شناسی 2 و آزمایشگاه را

از لینک زیر دانلود کنید

فال دانلود بازدید : 27 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

آیا خیار به کاهش وزنمان کمک می کند؟

 

خیار را به عنوان غذایی سرشار از آب و منبع بسیاری از ویتامین ها و مینرال ها می شناسیم. بیشتر خیار از آب تشکیل شده، بنابراین ارزش کالری اش بسیار پایین است. دو نوع اصلی خیار وجود دارد، خیارهایی که آماده خوردن هستند و در بیشتر میوه فروشی ها آنها را پیدا می کنید و خیارهای بسیار کوچکی که با آنها خیارشور درست می کنند.

خیارها در همان خانوده ملون و کدو مسما قرار دارند و در واقع به عنوان یک میوه در نظر گرفته می شوند، نه سبزیجات. از آنجا که کالری خیار بسیار پایین است و مواد مغذی اش بالا، می توانند برای کاهش وزن مفید واقع شوند.

استفاده از برنامه غذایی سرشار از میوه و سبزیجات مزایای زیادی را به همراه خود دارد، که شامل کاهش وزن نیز می شود.

فال دانلود بازدید : 29 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

دیابت و ماه رمضان

 ماه رمضان با تمام زیبایی هایی که دارد ممکن است برای افراد دیابتی مشکل آفرین شود. البته این مسئله را نمیتوان به پای ماه رمضان گذاشت دیابت بیماری است که در آن بدن مقدار زیادی قند وارد خون میکند. به همین دلیل بیماران دیابتی ابتدا باید معاینه شوند و اجازه ی روزه گرفتن را بگیرند. بیشتر بیماران دیابتی از روزه گرفتن منع میشوند و آن دسته هم که میتوانند روزه بگیرند باید زیر نظر باشند. معمولا افراد دیابتی که میخواهند روزه بگیرند نزد پزشک خود میروند تا او داروها و نحوه ی استفاده از آنها را عوض کند، و یا توصیه های لازم برای حفظ سلامتی را از پزشک دریافت کنند. بیماران چند روز پس از شروع ماه رمضان بهتر است دوباره به مطب پزشک مراجعه کنند تا پس از معاینه دوز داروهای دریافتی آنها دوباره بررسی شود. به بیماران دیابتی که روزه میگیرند توصیه میشود پس از افطار کمی ورزش کنند، پیاده روی یکی از ساده ترین و تاثیر گذار ترین گزینه ها است. با اینکه بسیاری از بیماران دیابتی از روزه منع میشوند شاید برخی بخواهند به هر قیمتی شده روزه بگیرند، چنین افرادی باید بدانند این کار اصلا برای سلامتی آنها مناسب نیست و دین اسلام این فریضه را بر افراد بیمار واجب نمیداند.

فال دانلود بازدید : 39 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

مواد غذایی مضر در سیکل ماهانه

وقتی در دوران عادت ماهیانه خود به سر میبرید پیشنهاد می کنیم مراقب خورد و خوراک خود باشید و از مصرف برخی خوراکی ها پرهیز کنید

 

 داشتن احساس خستگی، تحریک پذیری، و التهاب آن هم بدون هیچ دلیلی فقط می تواند نشانه یک چیز باشد – به آن زمان طاقت فرسا از ماه رسیده اید که فقط دوست دارید بمیرید!. اما قبل از اینکه چنین چیزی بخواهید ( یا قبل از اینکه درد این دوره را با یک پاکت چیپس تسکین دهید ) می خواهیم چند غذای مناسب برای خانم ها را به شما معرفی کنیم که درد را برایتان تحمل پذیر کند. البته غذاهایی هم هست که نباید بخورید به همین دلیل آنها را هم معرفی کردیم.

 
فال دانلود بازدید : 50 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

راههای بزرگ کردن سینه 


بسیاری از زنان دوست دارند سینه های بزرگ، گرد و سفت داشته باشند. برای بسیاری، سینه های بزرگ نشانی از زیبایی و افزایش زنانگی زن است. برخی از زنان به طور طبیعی سینه های بزرگ و سفتی دارند. تعدادی از زنان نیز هستند که دارای سینه های کوچکی هستند.

 

سینه ها توده ای متشکل از غده، چربی و بافت همبند است. بافت سینه در دوران بلوغ، چرخه قاعدگی، بارداری و بعد از یائسگی تغییر می کند. در دوران بلوغ  سینه ها به تغییرات هورمونی بدن واکنش نشان می دهند و شروع به رشد می کنند. استروژن و پروژسترون دو هورمونی هستند که نقش مهمی در رشد سینه ها بازی می کنند. تغذیه و ژنتیک نیز نقش تعیین کننده ای در اندازه ی سینه های زنان دارند.

صنعت زیبایی پر است از ترکیباتی شامل قرص ها، کرم ها و تزریق های هورمونی که به منظور بزرگ کردن سینه ها تهیه شده اند و به این موارد باید جراحی های گران قیمت را نیز اضافه کرد.

ورزش های خاصی مانند شنای سوئدی ، شنای دیواری ، پرس نیمکت ، پرس سینه و فشردگی سینه می تواند به بزرگ شدن سینه ها کمک کند. این تمرین ها با حرکات دست ها و شانه ها همراه است که پوست را سفت و بافت عضله ای داخل و اطراف سینه را نیز تقویت می کند. این نیز به نوبه خود موجب سفت تر و بزرگتر شدن سینه ها می شود. ورزش های موثر در بزرگ شدن سینه ها را می توانید در اینجا ببینید. می توانید با انجام  تمرینات ورزشی موثر در درمان افتادگی سینه، سینه هایی خوش فرم و سفت داشته باشید.


این تمرین ها را هر روز به مدت سی دقیقه انجام دهید. برای اطمینان از درستی روش انجام تمرینات از یک مربی باشگاه کمک بخواهید.

در این جا به یازده  مورد درمان خانگی برای بزرگی سینه ها اشاره می کنیم:

 

فال دانلود بازدید : 29 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

 

فال روز 17 خرداد 95,فال روزانه 17 خرداد 95,فال امروز 17 خرداد 95

از دانلود فال

فال روز 17 خرداد 95

فال روزانه 17 خرداد 95

فال امروز 17 خرداد 95 

 

فروردین:

تمام کارها و مشکلات مالی تان حل خواهد شد، کافی است اراده کنید. از همین امروز دست به کار شوید. شما برای رسیدن به استقلال با شجاعت تمام به سوی هدف تان پیش می روید و تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، شجاعت همراه با احتیاط است. امروز روز شانس شما است، آن را از دست ندهید. درست است که کار زیاد مانع از رسیدگی به ظاهرتان می شود اما نگران نباشید به زودی مسافرتی در پیش خواهید داشت و تمام خستگی هایتان را به در خواهید کرد، سپس با انرژی و زیبایی بیشتری به زندگی روزمره خود باز می گردید. اگر مجرد هستید، بهتر است امروز را به کار کردن بگذرانید و قرار ملاقات با دوستانه تان را به روز دیگری موکول کنید

 

 

اردیبهشت:

برای اینکه بتوانید برای آینده خود برنامه درستی ترتیب دهید، باید خواسته های خود را کشف کنید. باید بدانید چه می خواهید! و اینکه تا اکنون تا چه اندازه برای دل خود تلاش کرده اید؟ امروز بهتر است بیشتر فکر کنید. نه حرف بزنید. نه کاری را اجرایی کنید. البته ساکت هم باشید. حرف زدن برایتان می تواند دردسر درست کند. امروز مستعد شایعه درست کردن هستید. در جمع هایی که حاضر هستید، فقط شنونده باشید. البته همکار خوبی هم خواهید بود و نشان خواهید داد اصول کار گروهی را به خوبی می دانید

 

 

خرداد:

تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

 

 

 

 

فال دانلود بازدید : 23 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

 

سه‌شنبه به احتمال زیاد روز اول ماه رمضان است

سه‌شنبه به احتمال زیاد روز اول ماه رمضان است

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: براساس پیش بینی کارشناسان به احتمال زیاد روز سه شنبه - 18 خردادماه 1395 - روز اول ماه مبارک رمضان است.

ویت هلال ماه مبارک رمضان در غروب یکشنبه بسیار ضعیف است و هلال ماه دیده نخواهد شد.
سه‌شنبه به احتمال زیاد روز اول ماه رمضان است
وی ادامه داد: به همین دلیل این احتمال که روز دوشنبه هفته جاری آغاز ماه مبارک رمضان باشد، بسیار ضعیف است.
سه‌شنبه به احتمال زیاد روز اول ماه رمضان است
فال دانلود بازدید : 32 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

 

نوزاد سه ماهه ای كه به طور باور نكردنی حرف ميزند + فیلم

 

 

 

نوزاد سه ماهه ای كه به طور باور نكردنی حرف ميزند + فیلم

 به گزارش خبری فال دانلود این کودک سه ماه به طرز باور نکردنی جمله i love you رو تکرار میکنه ک باعث شگفتی هستش

در این فیلم نوزاد سه ماهه ای که به طور شگفت انگیزی حرف می زند را مشاهده می کنید.

نوزاد سه ماهه ای كه به طور باور نكردنی حرف ميزند + فیلم

 در این فیلم نوزاد سه ماهه ای که به طور شگفت انگیزی حرف می زند را مشاهده می کنید.
نوزاد سه ماهه ای كه به طور باور نكردنی حرف ميزند + فیلم
فال دانلود بازدید : 27 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)
فال دانلود بازدید : 32 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

ایران برای اولین بار المپیکی شد

پنجمین روز رقابت های والیبال انتخابی المپیک با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و شاگردان لوزانو با برد چین به یک پیروزی تاریخی دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی کشورمان در پنجمین روز از رقابت های انتخابی المپیک به مصاف چین رفت و پس از یک ماراتن طولانی و نفس گیر 3 بر 2 این تیم را شکست داد. حالا شانس چین برای صعود به المپیک به حداقل رسیده در عوض شاگردان رائول لوزانو با پیروزی بر تمام تیم های آسیایی و کسب چهار پیروزی از پنج مسابقه در یک قدمی کسب سهمیه المپیک هستند.

فال دانلود بازدید : 40 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

رجزخوانی جوان تنومند ایرانی برای سعودی‌ها+عکس

سجاد غریبی نوشت: بعضی سعودی‌ها سعی می‌کنند در پیج‌هایشان به من و خانواده من توهین کنند، این نشانه ترس و ضعفشان است، ما ایرانیان ادعایی نداریم قدرتمان را در میدان جنگ نشان می‌دهیم.

 سجاد غریبی جوان تنومند ایرانی که این روزها به یکی از خبرسازان فضای مجازی تبدیل شده است، در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:
رجزخوانی جوان تنومند ایرانی برای سعودی‌ها+عکس

فال دانلود بازدید : 25 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

صلوات مخصوص ماه رمضان + صوت

 دانلود صلوات مخصوص ماه رمضان 

 

در کتاب مفاتیح الجنان خواندن صلوات کبیر در هر روز از ماه رمضان توصیه شده است.
متن و ترجمه صلوات مخصوص رمضان:
«إِنَّ اللَّهَ وَ مَلاَئِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلِيماً»
خدا و فرشتگانش بر رسول خاتم (ص) درود مى ‏فرستند اى اهل ايمان تمام بر او درود و تحيت كامل فرستيد و تسليم فرمان او باشيد
 
فال دانلود بازدید : 35 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)
 
 
 
حکم رفتن به دندان پزشکی در هنگام روزه داری
 
حکم رفتن به دندان پزشکی در هنگام روزه داری 
آیا رفتن به دندان‌پزشکی در هنگام روزه‌داری جایز است؟
 
اگر كسي به علت دندان درد در ماه رمضان، به دندان پزشكی برود و در هنگام كار بر روی دندانش، آب و موادی را فرو دهد. الف: آيا جايز است با اين حال به دندان پزشكی برود؟ ب: آيا روزه‌اش باطل می‌شود، اگر پاسخ مثبت است، آيا صرفاً قضا دارد يا كفاره هم شاملش می‌گردد؟
حکم رفتن به دندان پزشکی در هنگام روزه داری
فال دانلود بازدید : 27 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)
در این بسته خبری اوقات شرعی ماه مبارک رمضان برای تمامی مراکز استان‌های کشور را آماده کرده‌ایم.

اوقات شرعی ماه مبارک رمضان ٩۵ چگونه خواهد بود؟!

 اوقات شرعی ماه مبارک رمضان سال ١٣٩۵ هجری شمسی - ١۴٣۷ هجری قمری را با استناد به سایت مركز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران برای تمامی مراکز استان‌ها جمع آوری کرده‌ایم.

اوقات شرعی ماه مبارک رمضان ٩۵ چگونه خواهد بود؟!
فال دانلود بازدید : 22 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

 

دعای حج را در شب اول ماه رمضان بخوانید + دانلود

پیشاپیش ماه رمضان 95 مبارک عرض میکنم خدمت کاربران عزیز 

 

دعای حج را در شب اول ماه رمضان بخوانید

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دعای حج از جمله ادعیه و اعمال شب اول اول ماه رمضان است و از شیخ کلینی نقل شده که امام صادق(ع) در ماه مبارک رمضان این دعا را می‌خواندند.

 

گلچین مولودیدانلود فایل صوتی دعای حج در ماه رمضان

 

متن و ترجمه دعای موسوم به حج ماه رمضان:

 

اللَّهُمَّ إِنِّي بِكَ وَ مِنْكَ أَطْلُبُ حَاجَتِي‏

 

خدايا من بوسيله تو و از لطف تو حاجتم را مى طلبم

دعای حج را در شب اول ماه رمضان بخوانید + دانلود

فال دانلود بازدید : 145 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

عکس های خواننده زن تالار عروسی در قم

عکس خواننده زن در تالار عروسی قم

عکس خواننده زن در تالار عروسی قم

عکس خواننده نیمه برهنه در عروسی مختلط در تالار شهر قم

 

 

ماجرای خواننده زن در عروسی قم

به تازگی عکسی در شبکه های اجتماعی در حال چرخش هست که عروسی را نشان میدهد در تالاری قم به صورت مختلط در حال رقصیدن هستند نکته جالب این عکس تصویر خواننده زن در این تالار مشخص هست که در حال خواندن هست و مهمانان همراه با زنان و مردان در حال رقصیدن هستند

 

این عکس جنجال زیادی به پا کرده هم در شهر مذهبی قم در بین علما و مراجع قضایی و در شبکه های اجتماعی

فال دانلود بازدید : 33 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

دستگیری مرد مارخور در رشت

مرد مارخور در رشت بازداشت شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: بر اساس فیلمی که در روزهای اخیر در فضای مجازی انتشار یافته بود، شخصی پس از زنده گیری یک مار و کندن پوست آن به طور زنده اقدام به خوردن آن در ملاءعام می‌کرد که این موضوع علاوه بر ارتکاب فعل حرام در انظار عمومی، به استناد ماده 11 شکار و صید تخلف از قانون محسوب شده و عملی مجرمانه است.   

دستگیری مرد مار خوار در رشت + عکس

 

 

 

 

 

فال دانلود بازدید : 74 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود سریال پادری | قسمت 1 اول | لینک مستقیم 

دانلود سریال پادری | قسمت 1 اول | لینک مستقیم 
دانلود قسمت اول سریال پادری با کیفیت عالی 
دانلود سریال پادری دودکش (2) قسمت 1 اول 
دانلود رایگان سریال پادری با لینک مستقیم و کیفیت بالا 
دانلود سریال پادری قسمت اول لینک مستقیم 
دانلود قسمت 1 سریال پادری 
دانلود قسمت اول سریال پادری 
گروه فیلم : اجتماعی / طنز 
سال تولید : 1394 
کارگردان : محمد حسین لطیفی 
منتشر کنند:فال دانلود
زمان پخش : ساعت 22 از شبکه یک سیما در ماه رمضان 95 
بازیگران: هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاسمن نوروزی 
خلاصه داستان : «پادری» قالیشویی مشتاق تعطیل شده است، فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد، او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد. 
فال دانلود بازدید : 28 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

ماجرای بیماری کلاستروفوبیا ترانه علیدوستی که نمی تواند سوار مترو و اتوبوس شود

ماجرای بیماری کلاستروفوبیا ترانه علیدوستی که نمی تواند سوار مترو و اتوبوس شود

 چرا ترانه علیدوستی نمی تواند سوار مترو و اتوبوس شود

چرا ترانه علیدوستی نمی تواند سوار مترو و اتوبوس شود

ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون در پست های صفحه توئیترش از ابتلا به بیماری "کلاستروفوبیا" خبر داد و اذعان کرد به دلیل مبتلا بودن به این بیماری به ندرت می تواند سوار مترو و اتوبوس یا آسانسور بدون آینه شود.

ویدئویی که از بد شدن حال ترانه علیدوستی در میان جمعیتی که به استقبال عوامل فیلم فروشنده در فرودگاه رفته بودند منتشر شد، بهانه ای شد تا کاربران دلیل آن را از وی جویا شوند و او در پاسخ به سوالات آنها پرده از بیماری خود برداشت.

کلاستروفوبیا چیست؟

آیا تا به حال فکر قرار گرفتن در اتاقک ام آر آی شما را به تردید و وحشت انداخته است؟ آیا تا کنون در آسانسور گیر کرده اید و شما را ترس و واهمه فرا گرفته است؟ اگر جواب مثبت است ممکن است به نوعی هراس بیمارگونه مبتلا باشید. 

 

فال دانلود بازدید : 138 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

طالع بینی ازدواج دختران مجرد از فال دانلود

فال بسیار جذاب و جالب دختران مجرد و دم بخت.شما متولد چه ماهی هستید ، آیا مجرد هستید و قصد ازدواج دارید فال ازدواج از آینده به شما خبر می دهد.

فروردین

 طالع بینی ازدواج, فال دختران دم بخت

 

امروز همه از این که به زودی ازدواج می کنی خوشحال هستند، چون از دست غرغرهایت راحت می شوند و از این به بعد شوهر بیچاره ات است که باید تو را تحمل کند.

اردیبهشت

 

 طالع بینی ازدواج, فال دختران دم بخت

 

کسی در این دنیا هست که هر لحظه به تو فکر می کند و بی تو زنده نیست و نفس نمی کشد و قلبش نمی زند و اگر با او تماس نگیری، به کما می رود.او به زودی به خواستگاریت میاید و تو را با اسب سفید به قصر خوشبختی ها می برد.

خرداد

 طالع بینی ازدواج, فال دختران دم بخت

 

امروز دوست مامانت بعد از سالها زنگ می زنه خونه شما و با مامانت حرف می زنه و تورو واسه پسرش خواستگاری می کنه . البته تا سه سال دیگه نمی تونید ازدواج کنید چون پسره زندانه و سه سال از حبسش مونده.

فال دانلود بازدید : 342 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

 

اشیاء ماه تولد شما

شخصیت و خصوصیات متولدین هر ماه

 

*فروردین*

کولمن :سرد وبی احساس

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

*اردیبهشت*

کفگیر :ساده و روراست

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

*خرداد*

آبکش:جذاب و ملوس

 

فال دانلود بازدید : 38 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

فروردین:

به تازگی دچار مشکلی شده اید که نمی‌توانید هیچ راه حلی را برای پاسخ این مسئله پیدا کنید افکار نادرست و اشتباه بسیاری را در سر می‌پرورانید، گاهی این افکارتان خطرناک می‌شود. اما به شما توصیه می‌کنیم با دلایل منطقی و عقلانی برای حل این مشکل پیش بروید نه با دلایل احساسی. زیرا دلایل و تصمیماتی که از روی احساسات گرفته شود در آینده شما را پشیمان خواهند کرد.

 

 اردیبهشت:

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

  

خرداد:

امروز انرژی زیادی دارید و می توانید در حوزه کاری خود خلاقیت های زیادی داشته باشید. حتی در زندگی شخصی یا فضای داخلی خانه نیز می توانید تغییراتی ایجاد کنید. اصلا امروز زمان تغییرات است. زمان ایجاد تفاوت. کارهایی کنید که تاکنون انجام نداده اید. یا روش کارهای خود را عوض کنید. یا مثلا در اتاق های خانه بچرخید و ببینید جای چه چیزهایی را می توانید تغییر دهید. کارهای دستی یا پروژه های هنری انجام دهید. امروز باید از خلاقیت و احساسات ناب خود استفاده کنید.

  

فال دانلود بازدید : 30 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

فال روز 16 خرداد 95,فال روزانه 16 خرداد 95,فال امروز 16 خرداد 95

 

فال روز 16 خرداد 95

فال روزانه 16 خرداد 95

فال امروز 16 خرداد 95

 

فروردین:

امروز احتمال دارد بلیط رایگان سینما یا کنسرت یا … دریافت کنید. آن را رد نکنید. خواسته های درونی خود را نادیده نگیرید. اگر مشغله فکری دارید، با کمی جابه جایی کارها شاید بتوانید از این دعوت استفاده کنید. از اینکه خلاقیت های ذهنی خود را بیان کنید یا آنها را در جایی ثبت کنید، دست برندارید. امروز اگر در روند عادی زندگی خود تغییر ایجاد کنید، موفق تر خواهید بود. از اینکه همه کارها را همان شکل قبل انجام دهید دست بردارید. تنبلی را هم به طور کامل کنار بگذارید. امروز خوب است ارتباط های خود را بهبود دهید.

 

 

اردیبهشت:

درست است که معمولا می توانید روی کارهایتان متمرکز شوید، اما امروز از آن روزهایی است که حال و حوصله آنهایی که پرحرفی و بدرفتاری می کنند را ندارید. اما بهتر است با آنها وارد بحث نشوید و اگر نمی توانید آنها را نادیده بگیرید تاییدی که نیاز دارند را به آنها بدهید و بهانه ای آورده و محیط را ترک کنید. اجازه ندهید این افراد روز شما را خراب کنند. امروز بد نیست قوانینی را که برای رابطه عاطفی خود تعیین کرده اید را از نظر بگذرانید. با خودتان فکر کنید که چه کارهایی را دوست دارید با شریک زندگی خود انجام دهید و چه کارهایی را دوست ندارید. اما در انجام این کار نیز سعی کنید جانب اعتدال را نگه داشته و به صورت منطقی عمل کنید.

 

 

خرداد:

اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.

 

 

درباره ما
فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی آینده (معمولاً آینده یک فرد) از راه روش‌های نهانی یا فراطبیعی است ک این سایت را به اسم فال دانلود نام گذاره کرده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 9,197
  • کدهای اختصاصی