loading...
فال دانلود
فال دانلود بازدید : 50 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

1.ورزش:








شنا








ورزش های خاصی مانند شنای سوئدی ، شنای دیواری ، پرس نیمکت ، پرس سینه و فشردگی سینه می تواند به بزرگ شدن سینه ها کمک کند. این تمرین ها با حرکات دست ها و شانه ها همراه است که پوست را سفت و بافت عضله ای داخل و اطراف سینه را نیز تقویت می کند. این نیز به نوبه خود موجب سفت تر و بزرگتر شدن سینه ها می شود. ورزش های موثر در بزرگ شدن سینه ها را می توانید در اینجا ببینید. می توانید با انجام  تمرینات ورزشی موثر در درمان افتادگی سینه، سینه هایی خوش فرم و سفت داشته باشید.








این تمرین ها را هر روز به مدت سی دقیقه انجام دهید. برای اطمینان از درستی روش انجام تمرینات از یک مربی باشگاه کمک بخواهید.




2.ماساژ سینه




بر اساس انستیتوی طب سنتی و جایگزین تایلندی ، ماساژ منظم سینه ها می تواند موجب بزرگ شدن اندازه ی سینه ها شود. ماساژ به دو روش کمک می کند ابتدا جریان خون را افزایش می دهد و سپس به کشش بافت درون سینه کمک می کند تا ظاهری سفت تر و بزرگتر به خود بگیرد. برای ماساژ از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون یا روغن بادام استفاده کنید. انواع ماساژ سینه برای سفتی و بالا یردن سینه ها فواید ماساژ در پیشگیری از سرطان سینه 








روغن را بین دو کف دست خود دو یا سه دقیقه بمالید تا گرم شود.








دست هایتان را روی سینه هایتان قرار داده و به سمت داخل ماساژ دهید این کار را با حرکت دایره ای شکل در تمام قسمت های سینه انجام دهید.








حداقل 100 تا 300 حرکت دایره ای در صبح ها و مجددا همین تعداد را شب ها قبل از خواب انجام بدهید.










این درمان را دو بار در روز به مدت یک یا دو ماه انجام بدهید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.




3.استفاده از پمپ های بزرگ کننده سینه یا بادکش سینه 




پمپ بزرگ کننده سینه وسیله پزشکی ایمنی می باشد که برای افزایش سایز سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها یا وکیوم های بزرگ کننده سینه انتخابی فوق العاده برای بزرگ کردن طبیعی سینه ها در زنانی است که برای افزایش سایز سینه های خود مایل به استفاده از قرص ها و جراحی زیبایی سینه نیستند. استفاده از این پمپ ها خیلی ساده بوده، جای زیادی را اشغال نمی کنند و دارای مزایا و فواید زیادی برای سلامت سینه ها می باشند، در حالیکه عوارض جانبی  نیز ندارد. با دانستن مزایا و فواید پمپ های بزرگ کننده سینه در پیشگیری از سرطان سینه می توانید با خیال راحت از این دستگاه استفاده کنید.








.  این دستگاه ها  بطور کلی از 2 لیوان بادکش و یک وسیله پمپ کننده که می تواند الکتریکی یا دستی باشد تشکیل شده اند.








می توان بیان کرد که پمپ های بزرگ کننده سینه از طریق روش های زیر به رشد سینه ها کمک می کنند:








کششی که توسط پمپ در بافت سینه ایجاد می شود باعث متورم شدن سینه ها می گردد. بزرگی  و افزایش حجمی که در بافتها ایجاد می شود در اثر کشیده شدن بافتهای چربی و چربیها به درون سلولهای سینه می باشد.




پمپ بزرگ کننده سینه به غدد پستانی اجازه می دهد تا  جایی که امکان بزرگ شدن دارند، رشد کنند. به علاوه موجب متعادل شدن هورمونهایی می شود که مسوول سفتی و جوانی سینه ها هستند.  




عملکرد کلیدی این پمپ ها کمک به تولید کلاژن و بافت پستانی جدید می باشد. ورزش دادن یا بکار انداختن غدد و بافتها، ذخیره خونی را که باعث افزایش رشد بافتهای سالم و جدید می شود را تقویت می کند. 




این دستگاه می تواند  حدود 1 تا 2 سایز اندازه سینه ها را بزرگ کرده و همچنین باعث سفتی و فرم دهی به سینه ها گردد. برای گرفتن بهترین نتیجه بایستی  روزانه 2 بار و حداقل 3 ماه از این دستگاه استفاده کنید. به کار بردن این دستگاه با دیگر روشهای طبیعی می تواند فرایند بزرگ شدن سینه ها را سرعت بخشد. 








برای آشنایی بیشتر در مورد انواع پمپ های بزرگ کننده سینه که تحت نام وکیوم سینه یا بادکش سینه نیز شناخته شده هستند به مقاله انواع پمپ های بزرگ کننده سینه مراجعه کنید. شما می توانید انوع  تولید ایران این دستگاه را از  فروشگاههای لوازم و تجهیزات پزشکی یا فروشگاه های اینترنتی نظیر پارسی کالا خریداری کنید.








 







 







4.شنبلیله




متخصصان داروهای گیاهی بر این باورند که شنبلیله می تواند به بزرگ شدن ابعاد سینه ها و سفت تر کردن آنها کمک کند. این گیاه که یک فیتواستروژن است موجب تحریک هورمونهای رشد سینه مانند استروژن و پروژسترون می شود. از سوی دیگر به افزایش ترشح شیر در مادران شیرده نیز کمک می کند.








یک چهارم فنجان پودر شنبلیله را با کمی آب مخلوط کنید تا حالت خمیری به خود بگیرد. این خمیر را روی سینه قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید. آن را روی سینه گذاشته و ده دقیقه بنشینید و بعد با آب بشویید. این درمان را دوبار در روز تکرار کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. برای درست کردن پودر شنبلیله ، تخم آن را تفت داده و بعد آسیاب کنید.








روش دیگر ماساژ روزمره ی سینه ها با روغن شنبلیله یا مخلوط یک بخش عصاره شنبلیله و دو بخش لوسیون بدن است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی آینده (معمولاً آینده یک فرد) از راه روش‌های نهانی یا فراطبیعی است ک این سایت را به اسم فال دانلود نام گذاره کرده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 408
  • بازدید کلی : 9,213
  • کدهای اختصاصی